Sunday, January 9, 2011

aaaaaaaaaaaaaaa STRESS!!

apa yang stress sangat ni...
Mana tak stress, sbb tak tahu nak buat apa.. nak study, tapi belum dalam mood study..

So semalam aku godek2 laaa YOUTUBE tu..lepas aku tengok membe aku ada bagitau pasal FACIAL MASSAGE... melihat keterujaan beliau... aku pun rasa seperti di pukul2 utk melihat sendiri FACIAL MASSAGE tu...

excitednya makcik!!!!

aku pun jadi EXCITED nak mencuba se'EXCITED' abg rempit dengan lagak supermannya... TAPI utk keberkesanan yang lebih baik aku perlu mendapatkan FACIAL OIL...
MAKLUMlaa minyak gamat,minyak senyonyong,minyak dagu,minyak hitam,minyak panas semua adalah tak dibenarkan ye... jangan pergi try pulak, t muka jadi jalan tar aku tak tanggung..hehehe

SELEPAS dah godek2 and bukak semua skru youtube tu,sbb aku nk tukar youtube jd MYTUBE hari ni,tetiba aku jumpa pasal EXCERCISE... lagi laaaaa mendatangkan keterujaan aku...
ye keterujaan aku utk melihat je...bukan nak buat pun...hahaha..

erk???!! perlu ke sampai macam ni.....@x!!@wfgh

tapi nanti aku nak suggest pada roomate aku laaa...sbb dia minat EXCERCISE ni..
SO sesiapa yang rasa diri dia "kurus" and nak buat excercise tapi tak tahu cara...
boleh tgk di www.bodyrock.tv
BODYROCK ni mmg bgs sangat.. tapi aku suggest buat yang mana larat je laaa....
kebanyakan excercise dia adalah utk bahagian HIPS and ABDOMEN...

p/s excited nak buat facial....
MANGSA utama. roomate aku laaa..haha

4 comments:

zureen bambam said...

HAHAHAHAH adoi lawak ah put

PUteri said...

hahaha..apa yang lawaknya...

Unknown said...

lawak plak tgk bdan body builder ni pelik semacam jer...

PUteri said...

aek nick irfan...terima kasih sbb sudi dtg blog kita....

tulaaa first tgk pun takut gle....