Wednesday, January 5, 2011

LECTURER

hari ini tepat jam 2.30 ptg, aku mula menggerakkan punggungku yg malas utk ke kuliah MTH3202
YE MTH3202 iaitu subjek PENGENALAN KEPADA ALJABAR MODEN... subjek baru aku bg sem ni..

setelah tiba dikelas tepat jam 3 ptg, aku mengesan tempat duduk yg kosong sambil berfikir...
nak duduk depan ke belakang....emmmmmm
dengan langkah yang drastik, aku menuju ke sit yang paling depan....
ye mmg aku suka duduk depan sbb senang aku nak peluk cium lecturer tu....

sEperti biasa, lepas duduk aku akan memulakan gosip2 yang pedas sampai nk dekat 10 kali membe sebelah pegi tandas kerana dek menahan perot yang kepedasan...
TUP TAP....TUP TAP..CIT CAT..CIT CAT...

JAM dah menunjukkan pukul 3.10, lecturer mula menunjukkan mukannya yg gebu tu...
FIRST IMPRESSION aku terhadap lecturer tesebut.... emmm good looking, HANDSOME dowh!!!!

TAPI.......NI muda ke tua??dah kahwin belum?? kalau belum, ada masa lagi tunggu aku habis belajar ni...telah ku kira2 berapa tahun lg nk grad.. tiba2 angan2 ku dipotong angin lintang dari belakang... aduh tersiat hati, terobek kudis....

Bicara budak belakang:
HANDSOMENYA, NI YANG SEMANGAT NAK BELAJAR.....

Aduh, kini aku tersedar kembali,bukan lecturer itu aku mahu rebutkan...
TAPI ILMUNYA PASTI MILIK KU....WAAAAAAAAAAAAAAA
(ayat cover sedeyh....heee)

belajar laa anda sebelum aku sepak2 kerusi korang...hehehe

p/s belajar la...apa kes ngorat2 lecturer..
baik aku ngorat PM ke, WAKIL RAKYAT ke
boleh hari2 bg aku makan cloud 9

5 comments:

zureen bambam said...

Lah ngorat PM sbb nak mkn cloud9 je put ?? -___________-

ayat kau dlm post ni tak leh blah . terobek kudis . ade kudis ke ???? HAHAHAHAHA

asya said...

best gile lecturer hensem!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

PUteri said...

asya: hahaha... best kan..
td dia pun segan2 je nk tengok aku...haha

PUteri said...

zureen: hahaha...aku suka cloud 9 ni...kudis?? erk cmne nk jwb ni...

kudis tu takda laaa...tapi yang buta ada laaa...HAHAHAHA

zureen bambam said...

hahahahah adoiyaiii