Sunday, February 6, 2011

Lupa laaaaa...

Setelah sekian lama menghilang, tetiba rasa nk menaip.. hari ni buat kali pertama aku bkk balik blog ni... TAPI dengan rasa confident sesangat, aku taip address aku Afaiza.blogspot.com

And aku salah lg... address aku puteriafaiza.blogspot.com laaaaaaa . Patutlah search tak jumpa!!!
hari ni banyak betol benda yang salah. tadi masa nk online, broadband kata xbole online sbb tak ada sim. aku pun bengang laaa, sejak bila pulak aku keluarkan sim dia... bila check, mmg xda sim tu

dah tu telefon mak cakap sim hilang. bila dah hilang mesti nk cari suspek.. dah tu suspek utama adik aku laa..hehehe.. mak suruh check betol2... aku pun sekali lagi try online..sambil sumpah seranah dalam hati...tetiba2 boleh pulak on9... sekarang ni salah siapa, aku atau broadband atau laptop ni???arrghh... nasib bk tak serang abang aku sekali td...

tadi pon ada masalah lg, aku try bukak locker yg telah aku kuncikan selama seminggu itu.... pintu yg pertama dapat bkk..alhamdulillah..bila try bukak pintu yang kedua, XBOLE!!! hati dah cuak daaa...esok aku nk g kelas pakai baju apa laaa plak kalau xdapat bkk almari ni...
cadang nak ponteng je kuliah esok... ISH TAK BOLEH JADI NI...

so dengan perasaan yang macam nasi campur, aku pun gegarkan pintu almari tu sampai bengkok kunci tu...akhirnya BERJAYA jugak... itupun sb aku baru lepas makan...pasal tu boleh gegar... so agenda utk tak ke kuliah esok dibatalkan...hehehe

p/s assingment analisis vektor xsiap lagi..
waduh

1 comment:

acanmunie said...

rawrrr ganas put gegarkan ye :)